ویرگول

جامعه نشینی، جامعه بینی و جامعه شناسی

ویرگول

جامعه نشینی، جامعه بینی و جامعه شناسی

ویرگول

ویرگول برای نرسیدن به نقطه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

جامعه بینی 5

جمعه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۵۱ ب.ظ

تهران خیابان ۱۲ فروردین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۱۱
ویرگول ،،،

نظرات  (۷)

سلام محمد جان.خوبی؟من که خیلی سگ رو دوست دارم.خیلی حیوان خوبیه.به نظر من نجس نیست.
سلام... مرسی از تشریفتون به وبلاگ من... امیدوارم که یه حبه قندو دیده باشین... فیلم سرگرم کننده ای نبود... اگزیستانسیالیستی بود... البته نظر خودمو می گم که مبتلا به نوع حادش هستم...
موفق باشید...
سلام
سگ حیوان با محبتیه
و انسان زود به سگ وابسته مشه
به نظر من این آگهی طبیعی است. به نظر شما نیست؟
چه جور آدم دلش برای محله و کوچشون تنگ می شه! چه جور شازده کوچولو از گلش مراقبت می کرد! صاحبان این سگ هم همین طوری.
دوست داشتن ها اگه فقط برای انسان باشه طبیعیه؟ برای چیزهای ذیگه نیست؟



سلام حامدخان
من نگفتم که این آگهی غیرطبیعی هستش. بدونِ شرحِ بدونِ شرح...
۲۶ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۰۶ پژواک (امید مظلومی)
سلام. مرسی از اینکه به وبلاگ ما هم سر زدید. به امید تبادل نطر بیشتر در آینده. شاد و پیروز باشید.
سلام

وااااااااااااااااااااااااااااااااا .... آدم نمیره چه چیزا که نمی بینه
سلام
طاعات و عبادات جنابعالی قبول. خوشحالم که بالاخره بروز شدید.
واقعا اینجور آدمها هم پیدا می شه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی