ویرگول

جامعه نشینی، جامعه بینی و جامعه شناسی

ویرگول

جامعه نشینی، جامعه بینی و جامعه شناسی

ویرگول

ویرگول برای نرسیدن به نقطه

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

علوم انسانی ملحد

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۹:۳۳ ب.ظ

بسیاری از دانشجویان و دانشگاهیان در شرایط کنونی پناهی جز کتاب و خواندن نیافته اند تا شاید جریان نگران کننده فعلی را نبینند ولی وقتی همین کتاب ها متهم ردیف اول باشند به کجا باید پناه برد؟

هجمه به علوم انسانی و اجتماعی از محاکمه اصلاح طلبان شروع شد، به دیدار دانشجویان بسیجی با رهبری کشیده شد و امروز هم شورای عالی انقلاب فرهنگی تندتر از همیشه علیه علوم انسانی موضع گرفت. در جریان رای اعتماد مجلس به وزیر علوم هم، وزیر و وکیل تا تنوانستند علوم انسانی را نواختند و نقشه ها برایش کشیدند، بگونه ای درباره ماکس وبر حرف میزدند که گویی سلف سلمان رشدی است. پوپر، هابرماس ، هانتینگتون وبر را در ردیف سلمان رشدی قرار داده اند و ما هم لابد دست آموزهای این ملعون ها هستیم.

در بین رشته های این علوم انسانی بی دین مطمئنا جامعه شناسی ملحدترین آنهاست و به هر شیوه ای هم که شده باید ما را به دین آورند و اگر هم ازین کفریات دست نکشیدیم باید جلای دانشگاه و وطن کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۱۰
ویرگول ،،،

نظرات  (۱)

باسلام .

رویش معرفت ؛ وبلاگی برای آشنایی بهتر با رشته علوم انسانی.

سری به وبلاگ ما بزنید:http://rouyesh790.blog.ir/

درضمن ممنون از وبلاگ خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی